Act-On
flow-image

Integrer markedsføringsautomatiseringsdata med CRM for å øke salgssuksessen

Denne rapporten er publisert av Act-On

For hver dag som går blir personvernbehovene til den gjennomsnittlige forbrukeren mer og mer åpenbare. Og hver dag får verdens største selskaper større og større bekymringer for å imøtekomme disse behovene. Samtidig forblir data en av de mest avgjørende aspektene ved et vellykket markedsførings- og salgsprogram for enhver bedrift.Ved hjelp av markedsføringsautomatiseringsdata i forbindelse med en ren og effektiv CRM vil bedriften din bedre kunne imøtekomme behovene til dine potensielle prospekter og kunder, og effektivisere salgsprosessen.Last ned nå for å få vite mer.

Last ned nå

box-icon-download

*obligatoriske felter

Please agree to the conditions

Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterte kategorier Markedsførings strategi, Digital markedsføring, Markedsførings automatisering, Innholdsmarkedsføring, Markedsføring programvare, Innkommende markedsføring