Act-On
flow-image

Hvordan drive frem bedre Webinar engasjement med SMS-markedsføring

Denne rapporten er publisert av Act-On

Siden første kvartal i 2020 har antallet B2B-webinarer vokst med 162%, med over 61 millioner timer med innhold tilgjengelig. Denne raske veksten har ikke bare ført til "webinartretthet", men har også skapt en overbelastning av valg for webinar-påmeldte og deltakere. I dette miljøet føler nå markedsførere seg presset til å drive frem bedre webinarengasjement på en oversvømmet markedsplass. Les videre for å få en bedre forståelse av hvordan du kan drive frem webinarengasjement med SMS-markedsføring.

Last ned nå

box-icon-download

*obligatoriske felter

Please agree to the conditions

Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterte kategorier Online markedsføring, Innholdsmarkedsføring, Strategisk markedsføring, Responsivt design, Måling, Multi-kanal markedsføring, Web-konvertering