

Hvordan drive frem bedre Webinar engasjement med SMS-markedsføring
Denne rapporten er publisert av Act-On
Siden første kvartal i 2020 har antallet B2B-webinarer vokst med 162%, med over 61 millioner timer med innhold tilgjengelig. Denne raske veksten har ikke bare ført til "webinartretthet", men har også skapt en overbelastning av valg for webinar-påmeldte og deltakere. I dette miljøet føler nå markedsførere seg presset til å drive frem bedre webinarengasjement på en oversvømmet markedsplass. Les videre for å få en bedre forståelse av hvordan du kan drive frem webinarengasjement med SMS-markedsføring.
Last ned nå
*obligatoriske felter
Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.
Online markedsføring, Innholdsmarkedsføring, Strategisk markedsføring, Responsivt design, Måling, Multi-kanal markedsføring, Web-konvertering