Act-On
flow-image

Menneskefaktoren i-markedsføringsautomatisering ROI

Denne rapporten er publisert av Act-On

Den potensielle effekten av markedsføringsautomatisering programvare for din bedrift er enorm. Faktisk ser 80% av selskapene som implementerer automatisert markedsføring en økning i kundeemner og 77% en økning i kundekonverteringer. Det mange overser, er imidlertid hva som faktisk skal til for å oppnå slike tall, og oppnå en positiv markedsføringsautomatisering ROI. Bunnlinjen er, at det å dra nytte av markedsføring automatisering ikke bare handler om å finne riktig programvareverktøy. Langt viktigere er de som bruker disse verktøyene. Les videre for å få vite mer.

Last ned nå

box-icon-download

*obligatoriske felter

Please agree to the conditions

Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterte kategorier Markedsførings strategi, Digital markedsføring, Markedsførings automatisering, Innholdsmarkedsføring, Markedsføring programvare, Innkommende markedsføring