Adobe
flow-image

Det beste fra begge markeder: Fem grunner til å velge en hybrid plattform som støtter B2B og direkte-til-forbruker salg

Denne rapporten er publisert av Adobe

Dagens forbrukere handler mer enn noen gang før på nettet. Digital handel økte med 76 prosent årlig i juni 20201, og mange av disse kjøpene er direkte fra produsentene. Det kommer ikke som en stor overraskelse at B2B-selskaper går inn på D2C-markedet (Direct-to-Consumer) i økende antall. Det er både en ny inntektskilde og en flott måte å forstå hvordan folk bruker produktene sine og hvordan de kan forbedres.Og det motsatte er også sant: Et økende antall forbrukerfokuserte bedrifter er på vei inn i B2B-handelen. I USA er online B2B salg mer enn dobbelt online detaljsalget, og business-to-Consumer (B2C) bedrifter vil ha sin del av kaken.Denne eBook identifiserer fem gode grunner til å velge en hybrid handelsplattform som kombinerer sterk B2B og D2C-funksjonalitet.

Last ned nå

box-icon-download

*obligatoriske felter

Please agree to the conditions

Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterte kategorier B2B