Loqate
flow-image

Fremtiden for den digitale kassen: Dagens trender som former morgendagens teknologi

Denne rapporten er publisert av Loqate

Optimalisering av betalingsopplevelsen er en av de mest avgjørende delene av jobben som forhandler, men med stadig skiftende kundekrav og stigende forventninger kan det være vanskelig å se hvilken vei vinden blåser. COVID-19 og hendelsene i de siste årene har økt forbrukernes ønske om bekvemmelighet, umiddelbarhet og enkelhet.På tvers av en rekke ulike bransjer varierer kundenes behov; men et problem som vises over hele e-handelsverdenen er "forlatte handlevogner" , og det faktum at så store inntekter blir liggende igjen i forlatte handlevogner er en årsak til stor bekymring. Verdien av produkter i den gjennomsnittlige kundens forlatte handlevogn er på 67.67 dollar per uke.Som en konsekvens av det, for at en bedrift skal kunne vokse fra et e-handels perspektiv, er det viktig å omfavne endringer av kunder og undersøke innovasjoner som kan drive fortjenesten oppover.Denne rapporten inkluderer forskning fra over 4,500 globale forbrukere og 150 beslutningstakere for e-handel for å gi deg Loqates nyeste innsikt i betalingskassen. Les videre for å få vite mer om fremtiden til den digitale betalingskassen. 

Last ned nå

box-icon-download

*obligatoriske felter

Please agree to the conditions

Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterte kategorier Teknologi