Magento
flow-image

Handel for ethvert sted og hver eneste enhet: Fem måter merkevarer bringer handelen til sine kunder

Denne rapporten er publisert av Magento

Inntil nylig brukte merkevarer mye tid på å vente, som en fisker på en varm ettermiddag på sommeren , fokuserte de på å skape den perfekte agnet. De oppdaterte butikkvisninger eller la til innhold på nettsidene deres og ventet på at kundene skulle dukke opp. De stolte på reklame for å drive frem trafikken de håpet på ville konvertere til salg.Men et økende antall merkevarer venter ikke lenger på at kundene skal komme til dem. De bringer handelen direkte til kundene sine, uansett hvor disse kundene befinner seg. En Harvard Business Review-artikkel viste at 73 prosent av forbrukerne allerede bruker flere kanaler for å handle og undersøke kjøp på.Bunnlinjen for forbrukermerkevarer? Hvis du ikke bringer handel direkte til kundene dine, vil noen andre gjøre det. Denne e-boken ser på fem måter merkevarer kan nå ut til nye kunder ved å gjøre handel mer tilgjengelig enn noen gang før.

Last ned nå

box-icon-download

*obligatoriske felter

Please agree to the conditions

Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterte kategorier Kundedata, B2B, Teknologi, Segmentering, Kundebevaring