Marketo
flow-image

Den definitive veiledningen til Markedsføringsmetrikk og -analyse

Denne rapporten er publisert av Marketo

Markedsføringsmetrikk og -analyser – gjort riktig – kan være en strategisk tilrettelegger for tillit, større budsjett og økt forretningspåvirkning. Dagens CMO-er (markedsdirektører) tildeler mer tid og budsjett enn noen gang før for å forstå markedets ytelse og innflytelse på veksten.Markedsføring mangler troverdighet. Ofte oppfatter ledere utenfor markedsføringsavdelingen at markedsføring eksisterer utelukkende for å støtte salg, eller at det er en "kunst og håndverksfunksjon" som arrangerer selskaper, legger ut Tweets, og setter logoer på penner. Uansett, markedsføring for ofte ikke nok respekt.

Last ned nå

box-icon-download

*obligatoriske felter

Please agree to the conditions

Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterte kategorier Markedsførings analyser, Markedsførings strategi, Kundeanalyser, Kundeforhold, Forbrukeranalyser, Data-mining, Digital markedsføring, Online markedsføring, Datadrevet markedsføring, Målretting, Display-reklamering, Markedsførings automatisering, Innholdsmarkedsføring, Markedsføring programvare, Innkommende markedsføring