

Den definitive veiledningen til Kundeemne vurderinger
Denne rapporten er publisert av Marketo
Hvorfor bør jeg lese den definitive veiledningen til kundeemnevurderinger?Kundeemnevurderinger gir salg med mer kvalifiserte kundeemner, noe som gir organisasjonen en bedre måte å ta i bruk sine høy-verdi menneskelige ressurser på. Det er en fin måte å forbedre salgsteamets konverteringsfrekvens og øke inntektene på.Denne veiledningen vil hjelpe bedrifter med å forstå hvorfor, hvordan og når de skal implementere kundeemnevurderinger og forbedre utførelsen med beste praksis og enkle-å-bruke arbeidsretningslinjer. Med kundeemnevurderinger kan du bestemme et prospekts nåværende nivå av interesse i din bedrift og bruke denne informasjonen som en pådriver for skarpere, mer relevant engasjement og øke hastigheten på salgssyklusen ved å flytte et prospekt fremover første gang de hever hånden sin.Enten du er en proff innen kundeemnevurdering eller bare akkurat har kommer i gang, vil disse vurderingstaktikkene, casestudiene og måletipsene omvandle praksisen din.
Last ned nå
*obligatoriske felter
Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.
Markedsførings analyser, Markedsførings strategi, Kundeanalyser, Kundeforhold, Forbrukeranalyser, Data-mining, Digital markedsføring, Online markedsføring, Datadrevet markedsføring, Målretting, Display-reklamering, Innholdsmarkedsføring, Markedsførings teknologi, B2B, Markedsførings innovasjon, Samarbeid, Tilpasning, Teknologi, Moderne markedsføring, Segmentering, Strategisk markedsføring, Responsivt design, Måling, Multi-kanal markedsføring, Web-konvertering