

Slik fremskynder man briljante digitale opplevelser med Lav-kode
Denne rapporten er publisert av OutSystems
På tvers av mange bransjer, er det mange kvikke og smidige konkurrenter hakk i hel på foretaksgigantene. Slagmarken er kundeopplevelsen. De valgte våpnene er digitale. Innovasjonstempoet er nådeløst.Digital innovasjon er notorisk vanskelig og dessverre, hvis du har tusenvis eller millioner av kunder å gjøre fornøyde, vil du sannsynligvis ha mange andre ting som kommer i veien for det å kunne glede dem med "skinnende" nye digitale opplevelser. Disse hindringene gir en åpen dør til digitale forstyrrelser og oppstartsbedrifter som ikke veies ned av en slik kompleksitet.Mye kan læres fra de fem casestudiene i denne boken - de viser at i jakten på kundenes hjerter og sinn, kan det å omfavne lav-kode være nøkkelen til å overgå konkurrentene. Last ned nå for å få vite mer
Last ned nå
*obligatoriske felter
Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.
Markedsførings strategi, Digital markedsføring, Markedsførings automatisering, Innholdsmarkedsføring, Markedsføring programvare, Innkommende markedsføring, Markedsførings teknologi, B2B, Markedsførings innovasjon, Samarbeid, Tilpasning, Teknologi, Moderne markedsføring, Segmentering