OutSystems
flow-image

En moderne applikasjonsplattform for en kunden-først kultur

Denne rapporten er publisert av OutSystems

Der mennesker, prosesser og teknologi tilpasser seg kundenes behov – er den største utfordringen CX-profesjonelle står overfor. Men det er noe som nesten er helt umulig for de fleste organisasjoner på grunn av de usammenhengende teknologiene som brukes til å levere de digitale opplevelsene som støtter kundereiser.I en verden der CX i økende grad innebærer å lansere nye produkter og tjenester i høy hastighet – og deretter gjøre disse tilgjengelige på flere digitale kanaler – er et tett samarbeid med CIO et kritisk grunnlag for å oppfylle kundene-først ambisjoner. Dette kan være et skritt utenfor komfortsonen til de fleste CX-fagfolk – men et nødvendig skritt hvis de skal gjenvinne kontrollen over kundenes reiser. Last ned nå for å få vite mer!

Last ned nå

box-icon-download

*obligatoriske felter

Please agree to the conditions

Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterte kategorier Kundeinteraksjon, Kundedata, B2B, Samarbeid, Teknologi