

En moderne applikasjonsplattform for en kunden-først kultur
Denne rapporten er publisert av OutSystems
Der mennesker, prosesser og teknologi tilpasser seg kundenes behov – er den største utfordringen CX-profesjonelle står overfor. Men det er noe som nesten er helt umulig for de fleste organisasjoner på grunn av de usammenhengende teknologiene som brukes til å levere de digitale opplevelsene som støtter kundereiser.I en verden der CX i økende grad innebærer å lansere nye produkter og tjenester i høy hastighet – og deretter gjøre disse tilgjengelige på flere digitale kanaler – er et tett samarbeid med CIO et kritisk grunnlag for å oppfylle kundene-først ambisjoner. Dette kan være et skritt utenfor komfortsonen til de fleste CX-fagfolk – men et nødvendig skritt hvis de skal gjenvinne kontrollen over kundenes reiser. Last ned nå for å få vite mer!
Last ned nå
*obligatoriske felter
Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.