tapclicks
flow-image

Rapporteringsverktøy for markedsføringsbyråer: 4 faktorer å ta med i vurderingen

Denne rapporten er publisert av tapclicks

Hva bør du se etter i et markedsføringsbyrås rapporteringsverktøy? Etter vår erfaring, for større byråer som administrerer flere kunder, er nøkkelen automatisering.Rapportering kan være enormt tidkrevende for byråer, med ansatte som bruker dusinvis av timer hver måned på repeterende rapporteringsoppgaver. Så det er ikke nok å kjøpe et rapporteringsverktøy som bare plotter inn data eller oppretter et generisk dashbord. Ansatte i byrået må fortsatt bruke dusinvis av timer hver måned på "månedlige rapporteringsoppgaver" (hente inn de riktige dataene, foreta beregninger for å få hovedpunktene, sette opp rapporter for kunder) med mindre trinnene for rapporteringen automatiseres.Les videre for å få vite mer om hva vi tror du bør se etter i de følgende fire automatiseringsfunksjonene i et markedsførings rapporteringsverktøy.

Last ned nå

box-icon-download

*obligatoriske felter

Please agree to the conditions

Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.