

Når bør du ta i bruk automatisert markedsføring?
Denne rapporten er publisert av Zoho Marketing Automation
Hver bedrift arbeider mot det målet om å generere mer inntekter. Mer inntekt kommer fra kvalitetskunder, som ofte var de beste kundeemnene før de konverterte. Det er en domino effekt som starter når en web-besøkende viser innledende interesse for en merkevare. Effektive markedsførere er de som utnytter ulike besøkendes interesser og kanaliserer dem i henhold til merkets visjon. Dette hjelper dem i enden med å gi de personlige engasjementsbesøkende behov for å bli potensielle kunder og til slutt lojale kunder.Markedsføringsautomatisering er en viktig ting i dag. Selv om automatisering tradisjonelt har blitt sett på som et middel for å redusere manuelle oppgaver, øke hastigheten på ting og gjøre det mulig for markedsførere å raskt levere store mengder malmeldinger, ville de fleste markedsførere i dag være uenige i det.
Last ned nå
*obligatoriske felter
Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.
Markedsførings strategi, Digital markedsføring, Markedsførings automatisering, Innholdsmarkedsføring, Markedsføring programvare, Innkommende markedsføring