Salesmanago
flow-image

En overlevelsesguide for e-handel: Hvordan håndtere de nye paradigmene for kundeatferd i det nye miljøet med forhøyet inflasjon og maksimere inntektsveksten … på en "Lean" måte

Denne rapporten er publisert av Salesmanago

Fra 2020 til 2022 har verden vi lever i opplevd stor uro.

En rekke av de hendelsene som fulgte forvandlet livene våre på så mange måter. Naturligvis, så har ikke endringene utelatt  e-handels-landskapet. 

Pandemien har sterkt endret på dynamikken med en veksten i e-handelsinflasjon på mer enn det dobbelte mellom mars 2021 og mars 2022. 24. februar i 2022 invaderte Russland Ukraina, det skapte forstyrrelser i forsyningskjedene og endret på forbrukeratferden globalt og e-handelsinntektene falt med 3% i 1. kvartal 2022... Og med 13% bare i Europa.

Last ned nå for å lære mer om hvordan du kan håndtere de nye paradigmene for kundeatferd i det nye miljøet med forhøyet inflasjon. 

Last ned nå

box-icon-download

*obligatoriske felter

Please agree to the conditions

Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterte kategorier Markedsførings automatisering, Markedsførings automatisering, Innholdsmarkedsføring, Markedsførings strategi, Markedsføring programvare, Innkommende markedsføring, Digital markedsføring