Salesmanago
flow-image

Kundeintimitet den mest meningsfulle tilknytningen til kunden, opprettet med null-parts data

Denne rapporten er publisert av Salesmanago

Dagens e-handel står på randen av den store endringen. 

Vi har blitt vant til å se kundene gjennom et prisme av atferdsmessige og andre implisitte data. Det store antallet nye besøkende og de teknologiske begrensningene gjorde kundene anonyme.

Men det er ikke det kundene lenger vil ha . Ifølge Epsilon er det mer sannsynlig at 80% av forbrukerne kjøper noe fra et merke som tilbyr mer personlige opplevelser. Nåværende tilnærming basert på kombinasjonen av første og tredjeparts data er ikke lenger i stand til å levere dette.

Last ned nå for å få vite mer om den mest meningsfulle tilknytningen til kunden, opprettet med null-parts data.

Last ned nå

box-icon-download

*obligatoriske felter

Please agree to the conditions

Du godtar brukervilkårene våre når du ber om denne ressursen. All dataene er beskyttet av vår merknad om personvern. Hvis du har flere spørsmål, kan du sende en e-post til dataprotection@headleymedia.com.

Relaterte kategorier Markedsførings automatisering, Markedsførings automatisering, Innholdsmarkedsføring, Markedsførings strategi, Markedsføring programvare, Innkommende markedsføring, Digital markedsføring